CodeIgniter Polska Forum

Witamy na polskiej stronie wsparcia CodeIgniter. Nie zapomnij odwiedzić naszej strony głównej

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 03-05-2013 14:51:40

tj_gumis
Użytkownik
Data rejestracji: 24-02-2013
Liczba postów: 343

GROCERY CRUD

Witam

Wlasnie bo sobie wstawilem ta biblioteke do swojego projektu - troche mnie to kosztowalo ze wzgledu na fakt iz moje pliki sa przeniesione poza root serwisu ale udalo sie smile.
Mam dwa pytania, mianowicie :

1) Czy wychodze z dobrego zalozenia iz wlasciwie ta biblioteka moze mi sluzyc jako CMS dla serwisu ?
2) Czy nie bedzie rozsadnie podeprzec sie jej mozliwosciami w moim modelu tak aby nie musiec pisac swoich wlasnych funkcji, a jesli tak to czy lepiej bedzie wykorzystywac ja jako odrebna klase, czy moze po prostu wpiac ja do "lancucha" dziedziczenia ?

#2 03-05-2013 22:51:14

renholder
Administrator
Data rejestracji: 06-09-2012
Liczba postów: 848

Odp: GROCERY CRUD

Na początku zaznaczę, że nie mam doświadczenia z tą biblioteką smile

ad. 1) Do wielu prostych zastosowań na pewno wystarczy. Pytanie, czy opierając się tylko na tej bibliotece, nie dojdziesz w końcu do przysłowiowej "ściany", czyli będziesz chciał zrobić coś, czego biblioteka nie oferuje i zaczną się schody. Do prostych zastosowań (nomen omen CRUD), nadaje się idealnie.
ad 2) Jeśli chcesz wykorzystać jedynie model, to możesz spróbować rozszerzyć natywną klasę CI_Model.

#3 04-05-2013 00:22:00

tj_gumis
Użytkownik

Dziekuje Ci bardzo renholder

#4 20-05-2013 18:23:03

koe
Użytkownik
Data rejestracji: 19-05-2013
Liczba postów: 35

Hej,

dorzucę swoje 5 gr chociaż temat trochę nieaktualny. Grocery CRUD to swietny sprzęt, wręcz idealny do bardzo prostych stron w których raczej nie przewidujemy rozwoju, i które nic specjalnego nie wymagają. Niestety w czymś bardziej rozbudowanym lepiej go nie używać moze się później bardzo zawieść, okazać że czegoś co jest po prostu konieczne nie da się zrobić albo zajmie ci to cały dzień smile